ug_fa-3diplomalianne Htc_yldr2728 ben buca kadın doğuma gidiyodum sonra randevu alamayınca tepeciğe gitmeye başladım mecburen
ug_fa-3diplomalianne Htc_yldr2728 şimdilik normal görünüyo sezeryan için bi durum olmadığı sürece bu kadar erken kesinleşmez
Pelin__1 Senayyalcin Evet VIP odalar var eşim 2 ay önce safra kesesi ameliyatı oldu o zaman tutmuştuk
Htc_yldr2728 ug_fa-3diplomalianne benimki esi asagida diye sezeryan dedi doktor maalesef memnun musun peki hastaneden doktordan?
ug_fa-3diplomalianne Htc_yldr2728 valla tepecikten hiç memnun değilim hem çok pis hemde hep stajyer doktorlar var ya
ug_fa-3diplomalianne Htc_yldr2728 ya bana da detaylı ultrason aşağıda biraz dedi ama yukarı çıkar dedi en son gittiğimde aşağıda görünmüyo dedi ama bilmiyorum 2 hafta sonra randevum var tekrar sorucam ben alttan muayene istemiyorum ama mecbur kalırsam öyle baktırcam artık
Htc_yldr2728 ug_fa-3diplomalianne aynen bende o konuda tereddütdeyim😕 doğumu orda mi düşünüyorsun peki?
Htc_yldr2728 ug_fa-3diplomalianne bi allet gibi şeyle bakiyor doktor öyle korkulacak birsey değil normal asagida okursa zaten elle yapmaları yasak
4cocuklu Senayyalcin umraniye devlet hasdanesindede var baska bolumunde var ama dogum bolumunu bilmiyorum bende orda dogum yapcam bakalim
Oksun1 4cocuklu hangi doktora gıdıyorsunuz acaba yeni tasındım ist zeynep kamıl e gıdıyorum ama ümraniye daha yakın gbi geldi bana öZel oda muhabetıde varsa düşünebilirim orayı
[silindi] Senayyalcin oda tutmadık ama şansımdan tek kişilik oda denk geldi tabi İstanbul kalabalık olur bilemiyorum oraları ben koca hastane de tek başıma doğurmuştum bütün odalar bnm gibiydi sanki, 😂
Serapcinar Senayyalcin evet var ben çapada 3 hafta önce özel odada kaldım tuvaletşn sana özel oluyor diğer odalar 3 kiş ortak aynı tuvaleti kullanıyor ve oda iki kişilik oluyor içten cüzi 100 lira günlük
ug_fa-3diplomalianne Htc_yldr2728 ay hayır büyük konuşmiyim ama asla istemiyorum olursa çiğli olmazsa da buca kadın doğum bakalım
Gmommysboy Senayyalcin istanbulda da hastane bahçesinde doğursam gene şanslı sayardım kendimi valla🥲ist da özel hast.çalılırken bizim hast hocalarından kartal devlet hastanesi baya iyi diye bi algım oluşmuştu doğru mudur bilmiyorum