Belgin34 Sezeryanim olacak devlet hastanesi kaçıncı haftada sezeryana alıyor bilgisi olan yazabilir mi?
3_prenses_annesi Belgin34 biri 38+1 biri 38+4 canım doktorumun ameliyat günü ne zamansa o güne vermisti
Balmm11 Belgin34 Beni tam 39 da alacak başka bir dr. Da 39 da olur dedi daha erken alamayacaklarını söylediler
Sumisalii Belgin34 ben suan tam 20 haftalik hamileyim 8 ayin 10 nuna alacak insallah kac haftalik olmus oluyor
Alyamm_ Balmm11 Aa 2. Sezaryen mi 39 da alacaklar. Bende 39 a kadar beklemek istiyorum herhangi bir sıkıntı olmadıkça
ikiponcik_annesi Belgin34 ben bunu özelede sordum devletede 39 dan önce almayı istemiyorum zorunlu sezeryanda bebegin kuvezde kalma ihtimali olabiliyomuş o yüzden ne kadar anne karnında kalsa o kadar iyi dedi doktorlar