Dilekkkk Ya kızlar 12+3 haftalık gebeyim böyle akıntı değil de bildiğin su geliyor bazen akıntı yerine yaşayan varmı bi iki haftadır var doktora gidince sorucam ama gidene kadar çatladım nette de çık detaylı bişey bulamadım yaşayan varmı sorun mu hemen doktor a gitmeliyim??
Dilekkkk maat ya bildiğin su sıvı akıntı değil gibi koku yokgeliyor renk yok sıvı bişey korktum iyice sıklaşınca 😔
Meli Dilekkkk benim hamile olmadan önce geliyordu göbek deliğin derinse kot düğmesi falan temas edince olabiliyor ama emfeksiyon nedenlide olabiliyor
Mavi1 Dilekkkk normal canım ilk haftalarda benimde öyleydi bu nasıl akıntı diyordum hatta ama bir süre sonra beyaz bir tık koyu gelmeye başlıyor bende öyle oldu en azından
Dilekkkk Göbek deliğim derin ve sıkıntılı benim sürekli göbek deliğim de iltihap durumu var yıllardır ama vajina alıntısını nasıl etkiliyor onu bilemedim Meli
Dilekkkk Mavi1 ikili yaptırdım çok şükür ultr bişey çıkmadı kan da verdim salı ya çıkacak ama idrar istemedi onu da mı istiyorlar normal de
Mavi1 Dilekkkk idrar verseydin enfeksiyon olup olmadığına bakıyor istersen onu ayriyeten verebilirsin endişeleneceksen
Dilekkkk Mavi1 19unda gidicem isterim veririm en azından içim rahat eder doktoru aradım sordum normal dedi ama işte takılınca düşünüp duruyor İnsan 😀🤓
Mavi1 Dilekkkk normalsa vermene gerek yok sakin ol derin nefes al, sağlıklı gebelikler geçirmemiz dileğiyle 💕😊