Nur000 ben hap pek fazla içemiyorum ilacın tadıda gayet güzel hamile olmadan önce bi kere içmiştim 100mg sanırım şurup gibi tek içimlik normalde kan değerleri normal ise 1 doz yeterli oluyormuş hamilelikte ama doktor kanı düşürmeyelim doğumdan sonra düşebilirmiş öyle dediği için ben iki doz kullanıyorum memnunum henüz hastaneyi gitmedik ay ay gidiyoruz çok sık çağırmıyor doktorumuz pandemi kaynaklı☺️