Merve_yumrudas Devlet hastanelerinde normal dogumda refakatçi kabul edılmedıgı soylendı. Yaşayan varmı bu durumu. Nasıl yaptınız. Zor olmadımı. Eşe de bebegı göstermedilermi çıkana kadar
SmyRa_ Merve_yumrudas Geçen hafta doğum yaptım ben devlette öyle bi sorun olmadı akşama kadar annemle kayınvalidem ikisi birlikte durdu hatta şehirden farkediyorsa olabilir pandemiden dolayı
Glysrcn Merve_yumrudas annem refakatçimdi eşim de ara sıra geldi ama kayınvalidem görmek istedi asla almadılar içeri. Refakatçi değiştiremezsiniz diye baştan söylediler zaten de 2 dk görüp çıkmasına bile müsade etmediler
Dilara8228 Merve_yumrudas Orasını bilmiyorum ama eltim devlette yaptı normal refakatçi olarak görümcem kaldı babasınada gösterdiler oda pandemide yaptı doğumu
OzgeAlya Merve_yumrudas Belli bir ücret karşılığında 🤗 Bir ara 50-60 liraydı şuan ne kadar bilmiyorum ama taş çatlasın 200 300 olsun ❤️
Glysrcn Merve_yumrudas olur mu hiç öyle şey muhakkak alırlar sizin ihtiyacınız olacak emin misiniz tek olmaz ki ama 🤔
Senayyalcin Merve_yumrudas Canım benim sancı çekerken ve doğum esnasına kadar kimseyi almıyorlar yanına evet ama sen odaya geçtiğinde bebek doğduğunda alıyorlar bir kişi öyle söylendi bana devlet hastanesinde
OzgeAlya Merve_yumrudas Biz öyle yapicaz çünkü aynı odada başka insanlarla rahat edemem diye düşünüyorum 🤭 birde normal doğum olursa o an özel oda bulamayabilirsiniz ama sezeryan olursa önceden tutarsınız odanızı 🤗 benim zorunlu sezeryan o yüzden kafam rahat olucak ❤️💁🏻
Glysrcn Merve_yumrudas ben normal doğum yaptım afedersiniz beni annem çıkardı tuvalete ihtiyaç duydum yani garip geldi o yüzden 🤷