aslhnerylmaz-28 saglık ocagındaki doktorum memeye cok kullanma hatta hiç kullanma erken dogum riski oluşturuyo dedi 😑 o yüzden memeye kullanmıyorum ama karnıma dalin marka avokadolu badem yaglı losyon yag kullanıyorum ama genetik işi çatlak istedigimiz kadar kullansakta yag sadece ön önlem 😁 umarım çatlamayız