UmayAsya EbruKrhn5 hindistan cevizi yağı kullandım bir süre sonra bıraktım 6.ayimda falan hiç çatlamadım ben bunun genetik olduğunu düşünenlerdenim 🤷♀️
Gull_94 EbruKrhn5 genetıkle alakalınoldugunu dusundugumden hıcbısey kullanmadım ıkıncı hamılelıgım bu Hındıstan cevızı yagı onerılıyolar gormstum
EbruKrhn5 UmayAsya bende öyleydim ama 8.ayda basladi çatlaklarım her ne kadar yogun olmasada oldu yani
Nur_tanem Lierak doktor tavsiyesi ile başlamıştım ama tek başına nemli tutmuyor aynı Sefa kremi ve bebe yağı ile destekliyorum nemli duruyor tenim ve gerilme kaşıntı olmadığı için çatlama olmuyor 🤗
EbruKrhn5 Nur_tanem ayni sefa kremi aldim bebek yagi da aldim 2. Hamileligim 5.ay doldu simdi baslicam insallah