Ezggz Selam arkadaş lar normalde şu haftaya kadar hep kabızlık çektim fitil kullan dim o derece tuvalete cikamiyrodum fakat bugün sabahtan beri isal başladı birden karin ağrısıyla gaz sikismasiyla beraber acaba isal normal midir yasayan varmi
zk92 Ezggz 9. Haftada yaşadım ben de ama benim uzun sürdü. 10 gün kadar. Her gün gidip serum yedim düzelmedi, doktor en son yatış verdi 🙄 eğer 3 günden uzun sürerse muhakkak doktorunuza gidin. Şuanda da bol bol sıvı tüketin.
Esrelf Ezggz kefirzadem in kefirlerini tüketin. İçinde probiyotik var. Bağırsaklarınızı düzenler. Tadı ekşi gelirse sevdiğiniz bir meyveyi ekleyebilirsiniz.
zk92 Ezggz sanırım bir zararı olmaz ama ishalde sıvı kaybı yaşıyoruz onun için bol miktarda sıvı tüketin
Ezggz Asyamina evet çok kötü gaz o kadarda dikkat ediyorum gaz yapacak şeyler yiyip icmemeye resmen kivrandiriyor
Mhr13 Ben hamileliğimin başından beri ishalim gğnde bin kez tuvalete gidiyorum hem idrar hem ishal tuvaletle bütğnleştim resmen. 30 haftamdayım hala devam ediyor