Kızlar yeın 40. Haftaya giriyorum. Her kafadan bir ses cıkıyor. Kimi suyunu pisletir diyor kimi kordon dolanır diyor.. doktorumla yarın konuşacağım bu konuyu ama doktorlar bile farklı riskler alıyor bu haftada.. siz ne düşünüyorsunuz..
bir sorum daha var açılma ya da sancı olmadan suni verirler mi ve işe yarar mı ?