ezgioz ben acaba gebelik var mu diye ilk kanı orda vermiştim. Kan verirken bile azarlar gibi tavırları vardı sanki devlet Hastanesi gibi. Zati eşimi almadılar hiç hastane sınırlarına dahi. O yüzden asla buraya gelmem demiştim çıkarken. Sadece kan değerine baktırdım. Başka hastane araştırın isterseniz.