Minikoocum Bugün fark ettim vajinamda siğil var yakın zamanda oluşmuş sanırım.yoktu başına gelen varmı nette olumsuz şeyler yazıyor😕
tonbikinannesi Minikoocum maalesef hpv oluyorsa kendisi sezeryana yönlendiriyor doktorlar🙄smear testi falan yaptırmak gerekiyor
Esen3535 Minikoocum ben hamilelikten önce siğil yaktırmıştım doktora söyledim tekrarlayabilirmiş 37.haftada kontrol ederiz catı muayenesi yani doğumu ona göre belirleriz dedi
zerana Minikoocum benim ayak tabanımda iki tane el baş parmağımda bi tane çıktı. Özel bölgemde yok. Eşim de yok. Annemde yok . Onlarla aynı evde yaşıyorum. Nerden bulaştı anlamadım. Zorunlu sezaryen olduğumdan büyütmedim. Doğum sonrası yaktıracağım.
Gunes3434 mlkkk hpv asla ama asla kanda çıkan bir şey değil. Özel hpv testi yapılıyor smear benzeri bi sistemle bölgeden sürüntü alıyor. Yanlış yönlendirmeyelim.
Esen3535 Minikoocum bende de hem et beni hem siğil vardı aynı değil evet ama doktoruna söyle muayeneye gittiğinde
Gunes3434 Minikoocum onun ayrımını doktor yapsın ama iyi bir doktora gidin. Jinekolojik onkolog doktoru ilgileniyor hpv ile yakması için de dermatoloğa gönderiyor. Ama her dermatolog ne yazik ki anlamıyor.
Esen3535 Minikoocum et beni için bisey demedi ama dediğim gibi çatı muayenesi Olacak siğil varsa normal doğum olmuyor krdeşimde de vardı 2cocuğu var ikiside sezeryan oldu bu yüzden
mlkkk Gunes3434 hamilelik başında yapılan kan tahlillerinde hpv de var gibi görmüştüm karıştırmış olabilirim
Minikoocum Gunes3434 Kadın doğum doktoruma aldım iyi bir doktor o bilir siğil mi et benimi minicik birsy anlamdım😭
Gunes3434 Esen3535 hpv virüsü zamanla rahim ağzındaki hücrelerde deformasyon yaratıyor. cin1 cin2 cin3 ve kanser evresine geçiyor. O evrelere geldi mi diye sordum aslında
Esen3535 Gunes3434 hayır Bi sorunu yok ama Bi kere olduğunda tamamen Yok olmazmış siğil vücuttan atılmıyormuş
Esen3535 zerana olabliyor başka yerden de benmde özell bölge hariç önceden baş parmağımda ve serçe parmağımda vardı