Benimde eşim uzman 6 aylik hamileyim 1 ay sonra goreve gitme ihtimali var doğumda yanimda olamicak dogum iznine gelecek inşallah.Bende doğumda yanimda olsun cok isterdim ama artik kabullendim bebeğimiz doğduktan sonra her anına sahit olsun yeter diyorum