RH38 ben yaşadım baya kızarıktı ve ağrıyordu yanıyordu, baya da sertti, ben etrafımda daha önce gebelik geçirenlere sordum çatlıyordur dediler, göbeğime sürmek için lierac almıştım düzenli olarak göbeğime sürerken göğüse de sürdüm geçti bi daha da olmadı