Kızlar haftaya sezaryen günü aldık hastane covit testi sonucuna göre refakatçı kabul edicek bende yanımda eşim olsun istiyorum ilk bebeğimiz oda yanımda kalmak istiyo bana her türlü yardımcı olur bunu biliyorum zaten, daha önce bebek bakmışlığı yok tabiki ama eli yatkın biri yinede gün yaklaştıkca emin olamadım sizce eşleriniz yeterli oldumu zorlandınız mı benim yapamayacağım bişey olur mu sezaryanlıyken? Eşler üstesinden gelebiliyo mu sorayım dedim. Annem var eşimden hariç ama onuda yormak istemiyorum genç dinç bi kadın değil ne bileyim 2 3 gün hastanede kalmasına gönlüm razı değil ama sizden yorum bekliyorum olmadı annem gelicek