Medid06 3haftalık gebeyim d b12ve folik asit kullanıyorum yeni öğrendim gebeliğimi randevumda haftaya sizce bırakmalımıyım
Znrr Medid06 doktorunuza kullandığınız ilaçları bildirmelisiniz bende d ve b12 kullanıyordum hamile olduğumu öğrendikten sonra doktorumla görüşene kadar bıraktım ve d vitamini ilacımı değiştirdi ağır olduğu için.
mercimeginanne Medid06 hiç doktora gitmediysen daha folik asit hariç diğerlerini bırak doktorun devam et derse edersin.
Medid06 Teşekkürler şuna hiç birini içmiyorum zaten doktora danışmadan hareket etmem 😊 peki keseyi kaçıncı haftada gördünüz internette 5.-6.haftalarda yazıyor ama