Znrr tugene İnstagramda mühendisoğlu diye bir sayfa var çoğu ürünlerin içeriği hakkında bilgi veriyor. Chicco içerisinde kimyasal madde var maalesef, mustela çok daha doğal henüz kullanmak nasip olmadı ama bende mustela aldım.
bebekmuhendisi tugene mustelayı öneririm ikinciye hamileyim tekrar mustela alacağım birde mutlaka sudocrem
Keremiko tugene icerik bakimindan mustela ve minoris diyorum. Pisik kreminden sampuanina bu iki markayi aldim. Dogumdan sonra hangisi daha iyi ona gore biriyle ya da ikisiyle devam edeceğim
tugene bebekmuhendisi evet sudocremi şimdiden ben yüzüme kullanıyordum zaten poposu ve tahrişleri için bebeğe de alıcam inşallah
tugene Bende henüz almadım doğuma biraz daha var ama karar verip bi yerden başlamak istiyorum önemlisi de doğal olması aslında evet
ece89 tugene doktora sordunuz mu sudocremi bi kaç kremi sordum üre var kullanamazsn dedi doktor sudocremi de sormayı unuttum 😔
tugene Bende aslında mustela dan yanayım ama son zamanlarda chicco yu çok fazla görmeye başladım aklım karıştı doğrusu
Znrr plakayerli canım içerisinde bolca kimyasal varmış şimdi baktımda. Hiç iyi yani yok gibi gözüküyor
Pu-Re İnstagramda anneler ve bebekler için deneyimlerimi paylaşıyorum.Takip etmek isterseniz 🤗 @pureofficiall
NilayRuya tugene benim ilk tecrübem olacak ama mustela aldım çünkü bayağı memnun kalan var hemde doğal içerikli diyorlar bakalım hayırlısı ile doğsun da kullanıp göreceğiz 😊
AsyaHavva Bende çok fazla araştırıyorum bir türlü kesin şu iyi diyemedim en sonu defne sabunuyla yıkayacağız çocuğu en azından zeytinyağlı 😂
tugene Sudokremi şurdan da biliyorum doğum yapan tüm yakınlarıma da hastane çıkış çantasında verdiler sonuçta önerilmese doktorlar doğumdan sonra vermez herhalde 🤷♀️