Eslina175 37+6 dogum yaptim sormak istediklerinz varsa yanitlayabilirim:)Bebisim suanda yanimda uyuyor cok sukur🥰🥰
Sueda-123 Eslina175 bir sıkıntı yoktu demi erken snaki haftasında birde tamamen çıplak mi oluyorsunuz masada
E-G-C Eslina175 hayırlı olsun canım bende yarın 37+6 oluyorum sabah 8de yatışım olacak bebekte bir sıkıntı yok değil mi? Benim bebeğim de iri bebek 36+4de 3 bucuk kiloydu doktor yarına gün verdi alırız diye ama erken mi diye korkmuyo değilim.
Eslina175 Sueda-123 benim suyum bitmisti birde bebegimin bas cevresi iriydi mecburi sezeryanls erken alindi.Gelisimi 40haftayla uyumlu.Evet tamamen ciplak oluyorsunuz.Uzerinizde onluk onuda zatn igne icin cikariyorlar sonra.
Eslina175 elaveben evet ben cok zorlandim ilk bebegim normal dogumdu hic dogurmamisim diyorum oyle rahattim bu bebegim sezeryan oldu cokk zor asla tek basima kalkamiyorim ve felaket agrim var
Eslina175 Hazal12 dogum esnasindami?Aci yok ama agri cok fazla oluyor birsey hissetmiyorsun diyenler var ama bende oyle olmadi ozellikle basini cikarmak icin bastiriyorlar karnina o kismi felan cok zor ben bebegm dogunca ten tene temas oldu sonra uyutum dedim dayanamadim
Eslina175 E-G-C canim benim bebegim dun ultrasonda 3,950 gorunuyorsu 3,470 dogdu .Dedikleri gbi olmuyor gelisimi tamamlandi artik korkma sakin emiyor hemen .
Eslina175 elaveben tabiki kesinlikle iki dogum seklinide yasadim ben normal dogumda gerek yok ama sezeryan dogumda imkansiz kendin yapman.