Ebruyulalii27 Kızlar 3 gün geçti acaba test yapsam çıkar mı daha önce dış gebelikti silik cıkmstı baya şimdi korkuyorum sizde biraz daha beklesem mi
Ebruyulalii27 MerveSglk95 benimde bi öncekinde adetten bi gün önce cıkmıstı dış gebelikten dolayı korkuyorum
Ebruyulalii27 sehrengiz_8 hem tekrar dış gebelikse Allah korusun tedbir almak gerek gecikmemek için ama bi Yandanda çok korkuyorum 😢
[silindi] Ebruyulalii27 Benimde ilkim dış gebelikti, şimdi 15+1 haftalık Hamileyim yine çok şükür herşey yolunda, korkma 🤲🏻
Ebruyulalii27 [silindi] Allahım banada nasip etsin pskolojim bozuldu daha 7 aylık evliyim 5 ay oldu geçireli ama korkuyorum ilk korunmasız ayımız gecikti daha önce soğan kürü falan kullandım birazda enfeksiyon var bende inşallah bu sefer sağlıklı bi gebelik yaşarım 🤲🏻
Serpilalacan Benimde 3 gün gecikti biraz daha bekleme taraftariydim ama merakima yenilip test aldim :) silik falanda değil kırp kırmizı belliydi :)
Ebruyulalii27 Serpilalacan ben adetten 1 hafta sonra korunmasız ilişkim oldu öyle devam etti canım çıkar mı ya gerçekten çok kararsızım beklesem mi beklemesem mi diye
Ebruyulalii27 Serpilalacan normalde günü gününe oluyorum bazen arada oynuyor oda nadir haftasonuna kadar bekle en azından 1 hafya geçmiş olur cnm garanti olsunda hayal kırıklığı olmayan snra