Öksürük bende de vardı .sonraki günlerde baya arttı. Annemde olduğum için elma ve ayvayı kaynatıyordu .onun suyunu içiyordum sıcak sıcak sabah öğle akşam .Deneyin mutlaka iyi gelecektir . Bende prematüre doğmuşum ciğerlerim gelişmemiş pek . Benim durumum daha riskliydi ama bu yüzden gitmedim gözümü korkuturlar diye çok şükür atlattım ilaçsız olarak . Çok çok geçmiş olsun 🤲🏻