Kızlar selamlar,
34 haftalık hamileyim ara sıra alt karnıma bir ağrı giriyor birkaç saat sürüp geçiyor.Bulunduğum yerde maalesef kadın doğum doktoru yok.İnternette normal bir durum olduğu söyleniyor ama yine de insan endişeleniyor.Sizde durumlar nasıl ?Böyle ağrı yaşayanlar var mı acaba?