Testleri tekrar edin, farkli hastanelerden de verin imkaniniz varsa. Benim de igm pozitif cikmisti. Daha sonra farkli hastanelerde her ikisi de negatif cikti. Hatta doktorum kesin olsun diye avidite diye bir test var ondan yaptirdi -sonucu 10 gunde cikiyor- bu test son 6 ay icerisinde gecirip gecirmediginize bakiyor. Yani hamilelikten 3 ay once gecirdiyseniz mesela igm pozitif cikabiliyor. Avidite testim de temiz cikti. Lutfen panik yapmayin ben cok korkmustum kendime zarari oldu. Farkli hastanelerde aybi testleri mutlaka verin. Saglikli sihhatli gebelikler diliyorum.