EsraKaraglTopu Merhaba anneler bebişlerinizin hareketlerini hissediyor musunuz bn sanki şu son günler kalbimde böyle kalp atar gibi bisey oluyor ilk gebeliğim anlayamiyorum bebek hareketi nasil oluyor😕
oglumubekliyorum EsraKaraglTopu ben 18+4 hamileyim 16.hftadan itibaren hissediyorum canim bazen bir kac gun hic hissedemedigimde oluyor düzensiz hareketleri. snde hissedebilirsn bnce 16-20 hftadan itibaren hissedilebiliyor
Deniizzm35 oglumubekliyorum bende 19 haftalığım bnde hissediyorum ara ara çok belirgin oluyo hareketleri. Ama bu aralar aşırı kasık ağrısı var bnde kalkarken yatarken yürürken. Sizde de var mi acaba