Esmerkiz34 kontrolü bırakma canım sancı olayı sıklaşırsa nişan ve su olayına dikkat et geldiğinde bence vakit kaybetme ben ilk gebeliğimde 1 saat kala gittim doğuma doğum yaptığımı bile anlamadı hemşireler nöbetçi doktor sen doktorunla birebir iletişim kur derim 🥰