Ben kesinlikle gitmesi taraftarıyım. İster normal ister sezeryan olsun girip görsünler neler çektiğimizi. 9 ay karnımızda taşırken yaşadıklarımız, doğum anında çektiklerimiz. Çok kolay baba olunuyor ama annelik öylemi? Babalar bizim kadar merhametli değil malefef. Girip görsünler ki bir evlat kolay dünyaya gelmiyor. Ben doktorumla görüşeceğim ve eşimin de yanımda olması için ikna etmeye çalışacağım. İlk doğumum da almadılar özel hastane olmasına rağmen. Yine aynı hastane aynı doktor. Umarım bukez oda yanımda olur. 🤲🏻