Melikeilhan 10 haftalık hamileyim ve yapılan idrar tahlilinde idrar yolları enfeksiyonumun olduğunu öğrendim. Doktorum antibiyotik, krem ve tek gecelik kullanacağım toz içecek verdi. Yaşayanlar var mı? Düşük riski oluşturur mu?
-mercimekveannesi Melikeilhan bende 8 haftalıkken vardı suya atılan düşük miligramlı ilaç verdi günde iki kere olmasına rağmen ben bulantımdan dolayı 1 kere içtim 15 günde geçti bu zamanda bol bol su içmeye özen göster ama su sayesinde atıyorsun onu hiç düşük filan riski de yoktu gayet sağlıklıydı şuan 13+6 olduk ilaçlarınızı düzenli kullanın ve bol bol su için 🥰🥰🥰🌸
SerpilAlmac Melikeilhan merhaba bende 37+4 haftalık hamileyim bende de var idrar yolu enfeksiyonu düşük riski oluşturur mu bilmem ama erken dogumu tetikliyor. Ben 34. Haftamda 1 gece hastanede yattım nst de sancim çıkıyordu ama ben hissetmiyordum doktorum dedi sancin enfeksiyondan dolayı çıkıyor dedi. Ciger geliştirici iğne yedim bi tane kalcadan. Ve belli aralıklarla antibiyotik vurdular enfeksiyon iciinn. Erken Doğumu tetikliyor yani çok şükür 37 oldum hedef 39 tabi
orkidehaniimm Melikeilhan geçmiş olsun canm 🌸bende 7+2yim sağlık ocağında yaptırdğım idrar tahlilimde az bi enfeksiyon çıktı doktorumla görüştüm gece suya atılan ilaç monurol kullanınca geçer dedi bi sıkıntı olmicağını söyledi onu kullandım bu hafta içi tekrar gidip tahlil yaptırıcam bakalımmm umarım geçer 🙏
Melikeilhan İlaçlarımı üç gündür içiyorum biraz korkum ve tedirginligim var umarım benimki de iyileşir bı sıkıntı çıkmaz senin içinde her şeyin yolunda olmasına sevindim 🥰-mercimekveannesi
RuveydaYasin SerpilAlmac ya bende de iki gündür yeşil akıntı var kafayı yemek üzereyim ne yapacağımı şaşırdım ki daha doktora gidemedim
Melikeilhan Bende kullandım monurolu tek seferlik umarım sende işe yaramıştır güzel haberler alırsın 🥰 orkidehaniimm
Ezgifatma2010 13 haftadan beri iltihap ile ugraşıyorum 29 haftalıgım sürekli ilac fitil kullanıyorum geçmedi bir geldi mi o ileey geçmek bilmiyor dikkat edin
Melikeilhan Fitili bana da verdi doktorum ama 12 haftada kullanacağım korkuyorum kurtulamamaktan umarım bı an önce kurtuluruz Ezgifatma2010
hlnrzmra1807_ Bende ilk gebeliğimde oldu şuan ikinciye hamileyim bunda da oldu geçiyor bol su tüket ve dinlen pozitif düşün herşey yoluna giriyor 🌸
Melikeilhan Bol bol su tüketmeye çalışıyorum umarım faydasını görürüm bende çok teşekkür ederim 😍hlnrzmra1807_
SerpilAlmac RuveydaYasin bende çok şükür öyle akıntı olmadı oluyordu aslında ama yeşil değildi beyazdı birde bende suan kaşıntı çok var o bölgemde aşırı kaşınıyor kasimamaya gayret ediyorum
RuveydaYasin SerpilAlmac kaşıntı ara ara oluyor ama zaten günde afedersiniz 5 tane çamaşır değiştiriyorum sıkıldım ama bu yeşil akıntıyı farkettim daha da stres olmaya başladım