İyi akşamlar herkese. Doğumdan bir gün öncesi neler oldu nasıl hissettiniz o heycanınızı merak ediyorum☺️ Benim doktorum 38. Hafta da çatı muayenesinde yarın doğum var dediği için ben ne uyuyabildim ne yemek yiyebildim nede heycandan oturabildim hep gezdim evin içinde 😁 ama şimdiki aklım olsa uyur yemek yer dinlenirdim çok yorulmuştum Doğumda. Hatta benim bebeğim olsa uyuyamam bütün gece onu izlerim demiştim ama bi uyumuşum 😂 eşim her 2 saatte bir uyandırmıştı bazen de zorla uyandırmış 😁 sizin nasıl geçti o son gününüz?