Kız ve erkek isim önerilerinizi yazar mısınız isim bulmak en zoru galiba
Sebyldrm kız için nida beğeniyorum erkekte kutay cagatay akay
Sebyldrm Kız için Asel erkek için Asil ismi cok hoşuma gidiyor 🥰
Sebyldrm kız için Ada, Ela, Asya, Bade hep çok sevmişimdir. Erkek icin Cihan, Ata, Çınar
Sebyldrm ben kız olursa Mihrimah erkek olursa Mirza koyacağım Allah’ın izniyle
Bu aralar j’li isimler hoşuma gitmeye başladı. Müjgân, Jülide…
Mom040 Çok asil isimler 🥰
Sebyldrm akça ve ardıç nasıl sizce
Sebyldrm Çok güzel isimler bence 🥰