greybrde Ayın 10unda hamile okduğumu öğrendim 23 ünde doktora gittim kese var bebek yok gebelik yeni geç döllenme olabilir dedi kaç haftalık dedim bebeği görmeden belli olmaz o dedi. Kese kaç haftayken gözükür bari ben ona göre hesabımı yapim
Hulyaaaa greybrde Son adetine göre kaç haftaliksin cnm . Bende 5+4 un şuan persmebe gidicem keseyi görmeye.
mlkkk greybrde canım haftadan ziyade beta değerin önemli kese de 3000üstü görülür bebekte yaklaşık bir hafta 10gün sonra görülür
cnskmc greybrde bizde 6. haftada keseyi gördük 7. haftada bebegi gördük keseden bir hafta sonra bebek gözüküyor.
Mlk8 greybrde ilk gebeligimde 4 hafta 5 gunlukken keseyi gordum ama kalp atışını 1 hafta sonra duyduk.simdiki gebeligimde de 6.haftada öğrendim ayni gün hem kese hem kalp atisi duyduk
greybrde Hulyaaaa son adete göre hesaplarsam 7 haftalık oluyor canım doktor 7 haftalık olmuş olsa çocukta gözükürdü kalp atışıda. Muhtemelen geç döllenme olmuştur dedi.