Okyanusliya Selam kızlar ben 36+2 deyim bugün kontrolüm vardı 2803 gram 48 cm boyu varmış kızımın. Doktorum hep bebek şekerden solayı önde gidiyor diyordu. Bugün minyon dedi anlamadım ? Haftasına göre nasıl sizce ?
Senayyalcin Okyanusliya Minyon mu dedi şaşırdım gayet iyi kilosu tam olması gerektiği gibi herşeyi ama tabi en iyisini doktor bilir 🤷🏼♀️
Candice07 Okyanusliya benimde 36+4 te 2950 gr 48 cm di. Suan tam 37 olduk. Bana da geçen kontrolden beri ne kadar büyümüş dedi.
Sevil2204 Okyanusliya Haftasına göre kilo ve boyu gayet normal canım takma bence kafana sağlıklı olsun da
cloverart Okyanusliya benimde 2838 gr 49 cm tam ölçüleri dedi doktorum aynı haftadayız sizinle. Minyon falan demedi. Zaten bu haftalarda haftada 200-300 arası kg alıyorlar.
Okyanusliya Senayyalcin bende anlamadım canım 2 aydır 10 gün önde gidiyorduk bugün böyle söylemesi şaşırttı beni göbüşü var ama minyon dedi 😳
Okyanusliya Sevil2204 maşallah canım 🧿 çok şükür ya doktorum hep önde gidiyor diyordu bugün böyle dedi
Sevil2204 Okyanusliya vallahi bana da bir ara 1 hafta önden gidiyor diyordu sonra 2 hafta önden gidiyor demişti şuan normal her an değişebiliyor işte 😊