Mutluaile1 Arkadaşlar meme ucunda sızı acı hisseden oldu mu hamileligin de benim ara sıra böyle sızı oluyor yani sızı ki acı mı tam anlamadım
Ayseguldt Mutluaile1 bende vardı sütyen takmıyodum ağrıdan atlet giyiyodum atletim uclara değince sinirden ölüyodm çok sızlıyodu
Mutluaile1 Burcuckmk kaşıntı bende de var ve felaket ama nemlendirici sürdüm karnıma da bio oil sürüyorum rahatladım kaşıntı açısından
Burcuckmk Mutluaile1 bende nemlendirici kullanıyorum ama fazla kurumaya başladı cildim.bu aralar bio oil iyi mi memnun musun
Glsmcglr Hamileliğimin ilk aylarında göğüslerim çok sızlardı ağrısından ben bile dokunamazdım hiç bir şer yapmadım zamanla geçti şükür. 3 ay kadar sürdü maalesef