busraakeskin Son yirmi dkdır karnımın içinde acı var ve bebeğim aşırı hareketli. Ağrılar aralıklı gelip gidiyor. Yatamıyorum karnım daha çok açıyor. Doğuruyor olabilir miyim ? Etrafımda hiç normal doğum yapan yok kimse nasıl sancı olduğunu bilmiyor. 😕
firdevs__tozgun busraakeskin öncelikle derin derin nefes al uzan dinlen doktoruna ara sor kaç haftalık canım
34_21_23 busraakeskin sancı kasılmalar düzenli aralıklarla mı geliyor. Her sancı geldiğinde saate bakın aralığı aynıysa evet
Dilek-Can busraakeskin benimde alttan sancı vuruyordu 5 dakikada bir doktoruma sorduğumda sancım 20 dakikada bir gelir kalkıp yürüyemezsin bile O kadar acılı bir ağrı olur demişti doğum sancısı olabilir yani hastaneye gidin bence ne olur ne olmaz
aannepandaa busraakeskin doğum koçuöun anlattığını yazayım. Kuyruk sokumundan beline bir ağrı girecek ve karnına doğru bu ağrı saracak ve ardındam karnın sertleşecek ama heryeri sert olcak. Kasıklarına inecek ağrı ve birden kesilecekl sanki hiç olmamış gibi ve bir süre sonra tekrarlamaya başlayacak. İşte bu düzenli oluyorsa gerçek sancılar.
Hazalburca busraakeskin dogum sancisinin yalancı sancilardan farki düzenli aralıklarla gelmesidir. Gelir gelir gider. Yalancı sancı dinlenince geçer. Ama doğum sancısı dinlenince de gecmez.
aannepandaa busraakeskin Allah yardımcın olsun bacım. Sakin ol. Bu doğum senin.. bebek senin ve sen büyüttün içinde. Şimdi herşey güzel sonuçlanacak.. bi duşunu al öantalarını konteol et. Başka birşeye odaklan. Dr bilgi ver. Kapıdan tatlı bir heyecanla çıkıp 3 kişi gireceğin anı hayal et.. 😍🤗
aannepandaa Zeynepelf evet hissetmedim diyende var. Ben arada karnımın altında hafif sancılar oluyor dediğimde anlattığı bu. Uöarım işaretlerş doğru algılar ve yorumlarız..