hylsnmz doktorum gebelik şekerinden dolayı bebeğim kilo alıyor diye suni bile denemek istememişti direk sezaryen dedi. Biz de dinledik, sezaryen oldum. Bebeğim dönmüştü benim çatım uygundu ama doktoru dinledik bakalım hayırlısı böyleymiş. Sen de doktorunu dinle canım riske atma 🌹