butterfly_ 18 haftalık gebeyim kızlar göbüşüm minnacık😀 benim haftalarda olanlar baya büyük Benim gibi olan var mı ? Çıkmıyor diye tabi ki üzülmüyorum sadece benim gibi var mı merak ettim 😀sonradan şişeceğim büyük ihtimal
Esranur1 butterfly_ Ben 22+3teyim ama küçük bir göbüşüm var hamile olduğum söylemesem pek anlaşılmıyor.. 49kilo ile hamile kaldım şuan 56falan oldum ama ona rağmen çok büyük 6aylık bi göbeğim yok maalesef iyimi kötümü bilmiyorum 🤷🏻♀️
Senayyalcin butterfly_ Daha bebek kilo almıyor o haftalar minnacık karnınız o yüzden yok son üç ay çıkıyor karın benim 25-27 arası bile hiç yoktu .
Emriye 21 haftalık oldum ama hayla gobusumuz çıkmadı bunun içinde her seferin de iç karnımın geniş olduğunu söylüyorlar o yüzden sonrradan da yavaş yavaş çıkar diyorlar 🤗🤗🤗