Zeynozeyzey Gebeliğin 7. Haftasına girdim bugün kan verdim tiroit yüksekmiş çok mu tehlikeli aile hekimim uzmana gitmemi söyledi bebeğe zararı olur mu 😒
34_21_23 Zeynozeyzey uzmana gidin ilaç başlayacaktır. Kullanırsanız normale döner bebeğe zararı olmaz Kaç çıkmış
Efee2021 Zeynozeyzey tiroit hamilelerde belirli bir değerin aşağısında olması gereken bir şey, bebeğin beyin gelişimi için önemli. O nedenle görüşün en kısa zamanda bende de aynı şey var her ay kontrol ettiriyorum
karazlem Zeynozeyzey benimde aynı şekildeydi yüksek çıkmıştı, endokrine gittim direk, ilacla değerleri düşürüyorlar endişelenme hiç
Biannee1 Bendede çıktı 3.96 doktorum ilaç verdi yarından itibaren doğuma kadar kullanıcam bebeğe bir zararı olmicağını söyledi korkma
Zeynozeyzey Değerin kaç olduğunu bilmiyorum aile hekimim değerin yüksek olduğunu uzmana gitmem gerektiğini söyledi sadece