Busrayildiz benim adetime göre 8+2 zaten bir hafta geç bile döllense gene geçmiş dedi ama bir hafta daha bekleyelim hazırlıklı gel dedi ama 2 haftdır 5 haftada duruyor bakalım lekelenmeler için oluyordu zaten birşey yok dedi doktorlar ama 2.5 hafta geriden gelince işte bir hafta sonra yine bakacak varsa var yoksa alacak ondan önce bir doktor daha görsün dedim