eylusko arkadaşlar 14. haftadayız ama geçmiyor işte bu mide bulantısı. akşamları yatmadan prilam içiyorum hala 2 tane. işten geldikten sonra mutlaka kusuyorum . artık çok üzülüyorum. kusmak beni yoruyor .
deryakircicek eylusko 14+4 günlük oldum. benim de hala kusmalarım devam ediyor akşam yemeğinden sonra mide yanması beni mahvediyor ve arkasından istifar ediyorum. Ne zaman geçecek bilmiyorum