Mlkkklmz kaçıncı gebelik olursa olsun kanama anından sonraki 72 saat içinde iğne mutlaka yapılmalı.yoksa bebeğe karşı vücudunuz antikor geliştirir. Bendede uyuşmazlık var ve her kanama da iğne oldum. İğneninde sanırım 4 hafta koruyuculuğu vardı. O 4 hafta içinde kanama olursa tekrar yapılmıyor sadece. Herhangi bir devlet hastanesinin kadın doğum aciline gidin. İlk kan alıp bakacaklar antikor gelişmiş mi diye sonra iğne yapacaklar. Birde kanamanızı gösterin derler. Oraya gidince kanama olmamış oluyor bazen. Evdeki gelen kahverengi akıntının Siz birde fotoğrafını çekip gösterin. Panik oluN diye uzun uzun yazmadım. Tedbirini alın diye yazdım🌸🌸