drya34 3 gün önce bendende kahverengi akıntı geldi hatta ertesi gün zift renginde oldu ben iki doktora gittim ultrasonda bebeğe baktılar bir sorun yok düşük iğnesi vurdurdum birde Progestan fitil kullanıyorum birde benim ağrımda vardı banada doktor birikmiş kan dedi 2 günde geçti korkma bebeğe git baktır