Rabia424 benim de öyleydi canım resmen kasiklarimin altındaydı kontrole gittiğimde doktor bebeğin orda olduğunu orda onun çok sevdiği bsy var hep orda duruyor ya sıcak olduğu için yada hoşuna girmiştir orası ondan oradadır çünkü bazen kendini sertleştiriyor Du yada tekme atıyor Du çok ağrıyor Du 😁