Deryanur benm doktorum ridki olmayan gebelerimede yapıyorum 10 sene önceydi erken doguracak diye iğne yapılması, ben her hamileme yapıyorum iğneyi böylece kaçıncı haftada doğarsa doğsun direk annesinin yanına gidiyor bebekler, bazen zamanında doğanlar bile solunum sıkıntısı çeker küveZe konur, böylelikle bunun önüne geçiyoruz dedi