Kızlar dün doktor kontrolum vardı doktoruma ocmeye baslıyım mı dedım dogumdan sonra basla sımdı ıcme gerek yok sadece bol bol su ıc ve dınlen dedı yanı kısacası relax ol dedı dedım neden dogumdan once degl doktorumda yedıklerın ztn süt yapıcaktır üzüm yiyebılırsın yada sekersız komposto ıcebılırsın kayısı erık vs dogal olan seylerden ama o dedıgın ıcıcek dogum sonrası onerılıyo dedı ve konuyu kapattı sızınde bılgınız olsun o ıcıcekler dogum sonrasıymış