Nunususu Arkadaşlar merhaba, son iki gündür akşaamları bi ateş basıyor yanakaşrım al al oluyor 33+2 günlük gebeyim bu bir belirti falan olabilir mi
Eliiiiiiffff Nunususu bende az önce eşime bu durumdan bahsediyordum pencereyi açtırmıyor bana beni anlamıyorsun diye isyan ettim içim yanıyor sanki baştan aşağı 😀😀
Minnakanne26 Nunususu ellerime ayaklarıma ve yüzüme basıyor sadece 34 haftalığım. Doktor normal dedi sonuçlarına bakıp. 😊
Kucukkedi Bende 37.haftadayım, bana da ateş basıyor hele de en çok ayaklarım yanıyor. Normal ama vücutta ödem topluyo bir de metabolizmamız hızlanıyor vs.
Edagul_gundogdu Nunususu ayy bnde de oyle catlayacak gbi okuyorum bi soyunuyorum vallaha atletlr geziyom bi donuyom geri gyiniyorum sasirim iyice