Morvy Kubracc beril güzelmiş☺️Benimde kızım olucak allahın izniyle inşallah bende liste yaptım beğendikçe ekliyorum 😁Ezgi, Derin, Öykü, Defne, Nehir bence hem klasik hem güzel isimler🌸
Morperi Kız beklemiyorum ama kızım olsaydı kesin İpek olucaktı 🌸🤗 Defne Derin Gökçe Gözde Duru Beren Benim çok beğendiğim isimler
Glsmcglr 26.haftadayım kızım olacak Allah’ın izni ile. Ben Güneş ve Belis(Aşkın ilk meyvesi demek) ismini beğeniyorum ama ilk bebeğimiz olunca çok kararsızız🥰