LETHE benim 3. Gün dondurulmuş 5 tane embriyom vardı, daha önce iki kez kimyasal gebelik yaşadığım için doktorum bu embriyoların transfer günü tamamını çözdürüp ilk gün bir tane transfer etti, diğer embriyolardan da çözüldükten sonra beşinci güne giden olursa onu transfer ederiz dedi ve kalan 4 emriyodan 3 tanesi 5. Güne gitti ve bir tanesi de ikinci olarak transfer edildi