Yaya Selam kizlar 11haftalik hamileyimgogus agrilarim kayboldu acaba cocukda bi sorunmu var.yarimci olursaniz sevinirim
3MelekAnnesi3 Yaya hayır cnm kendini bu kadar dinleme ara sıra agrı sızı olur gecer bu bebekte bişey oldugu anlamına gelmez inşallah kalbini ferah tut
Monarosaa Yaya bende aynıydım kasıklarımdaki ağrı kaybolduğu için korkuyordum bir şey yoktur Allahın izniyle her zaman hassasiyetin ağrının olmaması normal yanii
Emosss35 Yaya merak etme bende sen gibiyim Ağrim olsa korkuyorum agrim biraz dinse bu seferde neden hafifledi tüm semptomlar diye korkuyorum belliki doguranadek telasimiz bitmeyecek benimde gogus hassasiyetim hafifledi 10. Haftalarda tasalanma
Yaya Emosss35 rabbi hayirli kucagina almagi nasib etsin.inwallah bende 3 gune gidicem doktora bakalim bende ne cikicak
Emosss35 Yaya bende sonucumu yarin alcam canim allah hayirlisiyla saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah