Merhaba güzel anneler malesef son birkaç haftadır mide yanmasıyla uğraşıyorum bir iki gündür yediğimi çıkarır pozisyona geldim hiçbirşey fayda etmedi bugün doktor pantpas mide koruyucu yazdı daha denemedim ama süt leblebi elma soda harici başka birşey var mı geçirecek ne uyku kaldı ne yediğimden zevk alıyorum 😭😭😭