VesileOztrk Gebe olduğumu geçen hafta öğrendim, dün doktora gittik. 6 haftalık mış, bende diyordum sabah neden bu kadar miğdem bulanıyor 😁🤢 Sizde durumlar nasıl güzel anneler ?
Byby99 VesileOztrk Rabbim herkese benim gibi bulantısız hamilelik nasip etsin 2. Gebeliğim ikisinde de yaşamadım mide bulantısı 🥰🥰🤲
nazmiyeee VesileOztrk 7+4 bende aynı sabahları çok midem bulanıyor uyanır uyanmaz tuzlu çubuk kraker falan yiyorum biraz hafifliyor
Esen3535 VesileOztrk benimde 12.haftaya kdar bulandı şu an 19olduk sabahları yanında leblebi kraker bulundur kalkmadan ye bide ben sabaha karşı cok susayıp Su içiyordum o daha cok mide bulantısı yapıyordu
ozlemak42 VesileOztrk bende 6 haftaligim 2 gebeligim ve bu da ilk gebeligim gibi cok bulanti ve kusma yapiyor ilkinde dokuz ay cektim hatta dogarken bile kusmustum 😄 inşallah bunda yasamam o kadar diye dua ediyorum gerçekten zor baslarda yine bir nebze iyi ama ilerledikce idrar tutma da zorlandigin zamanlarda korkunc oluyor 😄 bir yere giderken hem ped kullanıyordum hem yedek pantolon bunlar hep kusmadan 🙈
VesileOztrk Byby99 Yaa ne güzel vallah, benim ilk hamileliğim nasıl davranicami bilemiyorum. Kesilirmi kesilmezmi bulantilar bilemiyorum, inşallah düzelir 🥺🤲🏼
Cnndygu VesileOztrk merhaba, aynı şeyleri yaşıyordum ki daha fazlası. 2 kg verdim. Ama 12 olduğum hafta bir anda kesildi. İnşallah böyle devam eder. Sabredin azalıyo zamanla😊
VesileOztrk nazmiyeee Evet benimde biseyler yiyene kadar ama şaka gibi tam böyle saat 3′le 6 arası bulanıyor bide 🤦🏻♀️
nslhnblblky nazmiyeee benimde 5+6 bugün ilk ultrason randevum vardı sadece kese gözüktü o da Vajinal ultrasonla siz ne zaman gördünüz bebeği kalp atışlarını duydunuz mu?
ozlemak42 nslhnblblky benim rahmim geride olduğu için 2 gebeligimde alttan ultrasonla görüldü buyuyene kadar kalp atisi kiminde erken duyuluyor kiminde daha sonra bebekde çok küçükse gorunmuyor
VesileOztrk Serii nslhnblblky Önumuzdeki pazartesi duyucaz bakalim nasipse, benimde sadece kese gözüktü simdilik, sizin diger randevunuz ne zaman ?