Zamanlagelen ben şeker yüklemesi yaptım sınır 140 Ken 138 çıktı benım. Doktor normal dedi. Ama ilerleyen haftalarda suyum arttı bebek ilerdeydı diyet uyguladım geçtı tabı dıkkat etmek gerekiyor için rahat değilse farklı Bi doktora gidip konuş. Ama daha da şeker yuklemesi yapma bence bebeğe zarar. Açlık tokluk şekerini ölçtürürsün canım