Byby99 Merhaba anneler biliyorsunuz devlet hastaneleri bir sıkıntı olmadığı sürece keyfi sezeryan yapmıyor. Sizce olmalı mıydı? Düşünceleriniz nedir?
SutlacimiYedimmiBen Byby99 sizin vucudunuz siz karar verin kimisi sezryan ol dicek kimisi normal yap dicek sizin aklinizda olan nedir
senemmm123 Byby99 heryerde olmalı. anne normal doğumu tercih etmiyor olabilir, korkuyor olabilir. imkan varsa neden seçme şansı olmasın ki?
Dyguklc Byby99 bence olmaliydi xunku son ana kadar o anneye aci cektiriyolar açılması olmuyo bekletiyolar o aciyla ve ne olursa olsun asiri bi risk icermedigi surece normal doguma zorlamalari asiri sacma geliyo bana
Byby99 SutlacimiYedimmiBen yok ben normal doğum yapıcam bir sıkıntı olmazsa İlki normal olduğu için ama malum devlet isteğe bağlı sezeryan yapmıyor ben onu sordum sadece
senemmm123 Byby99 haklısınız keşke seçilebilse. doktorla ortak karar verilebilse.sonuçta doktorun isteğine göre yönlendirmeler yaptığını hepimiz biliyoruz. keşke anne de istek ve durumuna göre tercih yapabilse.
Byby99 senemmm123 aynen öyle bende öyle düşünüyorum nice anneler var ki maddi durum yüzünden mecbur devlette doğum yapan Allah yardımcımız olsun bir nefeste kurtaralım inşallah, 🤲
senemmm123 Byby99 aynen öyle. ameliyat masasına yatacağı ana kadar anestezi şeklini bilmeyenler var. çok zor. mecburiyetten saatlerce sancı çekenler var. Allah herkesin yardımcısı olsun.
Thutik Byby99 Herkesin kendi vücudu ile ilgili karar verme hakkı olmalı bence. Nasıl ki sezaryen doğum benim kişisel olarak tercih etmek istemediğim bir şey ise vajinal doğum da bir başkası için tercih etmeyebileceği bir hak olmalı bence.