nil_-32 37 haftalık olduk bugun ve şuan midem acayip bulanıyor bogazıma gelip gidiyor resmen yaşayan var mı karnım acır diye çıkartmak da istemiyorum tutuyorum resmen çok kötüyüm
eda2242 nil_-32 bende öyleyim 37+4 teyim bayağıdır bu haldeyim mideye baskı yapıyor heralde hem yanma oluyor midemde hem midem bulanıyor bazen tutamıyorum doktorda olacak okadar dedi midem bulandımı balkona koşuyorum temiz hava almak için yoksa sonu kötü bitiyor açıkçası 😞
Senemunlu nil_-32 39. Hafta dogum.yaptim 38. Haftamda bulantılarım oluyodu ara ara . Bulanti dogumun yaklastigibin belirtisi demislerdi. :), ama tabi buyuyor artk rahime baskiyi arttirdigi icinde olablr bilemiyorum
_sumeyyebedir7_ nil_-32 ben 32+4 deyim 2 gündür ne yediysem bu saate hepsi çıkıyor 🤕 hiç birsey yememiş moduna giriyorum
denizanasi1 Bende 36 haftalık hamileyim, bu sabah uyurken çok afedersin uyurken kustum 🤢 yataktan fırladım ama nefessiz kaldım ölcektim
nil_-32 Bende hamileliğimin başında bile kusmamıştım şimdi olunca çok garip geldi ve bende çıkartıp rahatladım nette erken doğum belirtisi diyor ondan korktum fakat yediklerim bebeğin baskısı diye düşünüyorum bende
ikiponcik_annesi Ben bugün kağan kocatepenin bi videosunu izledim son iki ayda mide bulantısı reflu kaynaklı oluyomuş ilaç tavsiye ediyoruz demişti bi doktorunuza sorun isterseniz mide yukarı çıktığı için yemek borusuna kaçabiliyo oda reflüye yol açıyo diyodu 🤔
riverandsun Ben de 34+4 teyim. Sürekli yanma ve kusma var. Berbat durumdayım. Boğazım hep yara oldu asitten. Günlerdir geçmiyor. Mide koruyucu yazdı dr um ona rağmen böyle